بحث هذه المدونة الإلكترونية

الأربعاء، 26 فبراير 2020

🌸🌸كنت فين..... إيمان سعيد🌸🌸

كنت فين ياحبيبتي 
كنت معاك ياقلبي
معايا !
كنت محتاجة أتكلم وياك
ناخد و ندي في الكلام أشوف حل معاك
بلاش تضحك
طب خلاص حسكت و قولتي لي ايه
قولت كتير زعلني و زعلك
وجعني و وجعك
بعدك زي قربك
مافيش حل عندك
حتي انا غلبت و مافيش غير أني بحبك
بس اتعذبت كتير في حبك
احنا خطين متوازيين 
شبه بعض مش مختلفين
اي حد يشوفنا يقول واحد مش اتنين
بس مستحيل يوم نكون متقابلين 
بتحبني انا عارفة يا ضي العين 
بس اهو كنت بفضفض معاك حبتين
ده انت وهبت القلب حياة
ما انا كنت عايشة 
بس معاك عشت الحياة
                                💖إيمان سعيد 💖




ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

اهلا وسهلا ومرحبا بك في مدونة واحة الأدب والأشعار الراقية للنشر والتوثيق ... كن صادقا في حروفك ويدا معاونة لنا ... فنحن حريصين علي الجودة ونسعي جاهدين لحفظ ملكية النص .

أين طفولتي وابتساماتي بقلم الراقي وديع القس

 أين طفولتي وابتساماتي .!!.؟ شعر / وديع القس / يا ملاكاً في زمانِ النائباتِ قل كلامَ الحقِّ رغمَ الضارياتِ / عالمٌ أمسى دنيئاً وخسيساً وتماش...